Søgemaskineoptimering med synlig effekt

Formålet med søgemaskineoptimering er, at øge synligheden af hjemmesiden i de store søgemaskiner såsom Google. Præcis hvad optimeringen indeholder varierer alt afhængig af, hvad der er behov for på din hjemmeside eller webshop. Men under alle omstændigheder starter vi altid med at lave en SEO analyse, så vi kan udarbejde en klar strategi for det videre forløb. Derudover skal du gøre dig det klart, at søgemaskineoptimering er en kontinuerlig proces, som kræver løbende vedligeholdelse og arbejde. Det er ikke noget, som blot kræver et par timer, og så er det overstået. Det kan være svært at finde de rette søgeord, og er først og fremmest et kæmpe arbejde, som er meget tidskrævende, da det er svært at gennemskue hvilke ord man skal vælge. Tag for eksempel et emne som solceller – der er mange muligheder – det kan være KlimaEnergi, solenergi, solceller erhverv, solcelleanlæg med batteri, solcelleanlæg hybrid og mange mange andre ord, og hvilke skal man så vælge?

KlimaEnergi A/S

Der er masser af firmaer, som tilbyder at lave søgemaskine optimering, men der er desværre stor forskel på kvaliteten. Derfor bør du selv sætter dig ind i de grundlæggende ting. Så du er bedst muligt rustet til at vælge den rigtige samarbejdspartner. For der er flere forskellige tekniske måder, hvorpå man kan lave søgemaskineoptimering, og visse teknikker er ?ulovlige?(i forhold til søgemaskinernes retningslinier). Det kan i værste fald betyde, at din hjemmeside bliver smidt helt ud af f.eks. Googles indeks.

Hvis du ikke selv er villig til at lægge mange timer i at lære og arbejde med søgemaskineoptimering, så kan du jo også hyre et firma som www.web-sites.dk til at gøre det. Hvis du bruger web-sites.dk til søgemaskineoptimering, kan du være sikker på at de holder sig indenfor søgemaskinernes retningslinier. Og de arbejder hårdt for at få Jeres hjemmeside op i toppen af Google. En af de vigtigste ting, når du laver en SEO aftale med Web Sites ApS, er at de dokumenterer resultatet over for dig. Sådan at du får fremlagt konkrete statistikker, hvor du kan se at din ranking er forbedret, besøgsstatistikken er øget, men allervigtigst at konverteringerne er øget. For optimeringen af hjemmesiden bør føre til flere konverteringer. Dette kan være øget salg, flere bestillinger af kataloger, tilmeldinger til nyhedsbrev, osv.